יום הבחירות: חשד להתחזות בקלפיות במודיעין עילית ובירושלים

בנצי לייזרוביץ No Comments on יום הבחירות: חשד להתחזות בקלפיות במודיעין עילית ובירושלים

המשטרה פתחה בבירור המקרים בקלפיות בהם היה חשד להתחזות | בדיר אל-אסאד צעיר נעצר לאחר שהפר את הסדר בסמוך לקלפי

Israelis arrive to cast their ballot at a voting station in Tel Aviv, during the Knesset Elections, on March 2, 2020. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ????? ?? ???? ????? ???? צילום: Miriam Alster/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כל העת נמשכת הפעילות המבצעית של המשטרה בכל רחבי הארץ, לאבטחת הקלפיות ושמירה על הסדר התקין ביום הבחירות.

מתחילת היום נפרסו כוחות משטרה רבים בכל רחבי הארץ, לצד אלפי מאבטחים וסדרנים, ממשיכים להגיב ולתת מענה לכל אירוע שבו יש חשש לפגיעה בטוהר הבחירות, הפרת חוק הבחירות או הפרעה לסדר הציבורי.

במהלך היום: בקלפיות במודיעין עילית, בירושלים, בבני עי"ש ובנהריה, עלה חשד להתחזות כאשר מצביעים הגיעו להצביע ונמסר להם שכבר הצביעו. המשטרה פתחה בבדיקת המקרים ובירור הנסיבות.

מעצר: צעיר בן 22 שהפר את הסדר בסמוך לקלפי בדיר אל אסד וסירב לבקשת השוטרים לחדול ממעשיו ולהתרחק, נעצר לחקירה לאחר שתקף את השוטרים במקום.

מוקדם יותר היום, טיפלו השוטרים במוקדים שונים ברחבי הארץ באירועים נקודתיים של הפרת הסדר הציבורי ובניסיונות לחלק פתקי הצבעה למצביעים מחוץ לקלפיות בכדי שיצביעו עמם.

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, הגיע הבוקר למחוז הדרומי בעיר באר שבע, סקר את היערכות הכוחות באזור וציין: "מעבר לכל משימות השגרה, מטרת העל שלנו היא לאפשר את חופש ההצבעה של כל אזרחי ישראל ללא הפרעות. עד כה ניכר כי הערכות המשטרה נותנת מענה הולם וראוי לתרחישים השונים".

משטרת ישראל שבה ומדגישה כי לא תאפשר כל הפרת סדר או ביצוע עבירות על חוק הבחירות, ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד ביצוע עבירות אלו. כוחות גדולים של משטרת ישראל, גלויים וסמויים, פועלים בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי לאתר ולפעול כנגד כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובהליך קיומן התקין.



0 תגובות